İmplant Tedavisi

Doğallık insanın en büyük süsüdür. Daha sağlıklı ve estetik sonuçlar için geleneksel köprü protez uygulaması ve damak protezleri yerine en doğal çözüm olan implant tedavisini tercih edebilirsiniz.

İmplant, eksik dişin yapay diş köküdür. Herhangi bir nedenle kaybettiğiniz dişin yerine titanyum diş kökü ile eksikliğin giderilmesidir. Kişiye, dişlerin fonsiyonunu ve estetiğini geri kazandırma amaçlanır. Estetik ve fonksiyonel olarak ağzınızın yapısına en uygun ve en modern tedavidir. Diş çektirmekten daha ağrısız ve kolay bir yöntemdir.

İmplant, tek bir diş için yapılabileceği gibi birden fazla diş hatta tüm dişler için uygulanabilir. Dişsiz bir çene için, çene kemiğinizin izin verdiği oranda implant yapmayı öneriyoruz. Ayrıca implant kemik kaybını önlemekte de önemli rol oynar. Dişlerini kaybetmiş kişilere ikinci bir şans sunduğu gibi, sağlıklı, estetik ve doğal bir gülüş sunar. Bu sayede dilediğiniz zaman dilediğinizi yeme özgürlüğüne kavuşursunuz.

İlk olarak, lokal anestezi ile implant yapılacak bölgeyi uyuşturarak kısa bir sürede, basit bir cerrahi işlem ile, implant yerleştirilir ve çene kemiği ile bütünleşmesi beklenir. Daha sonra ikinci işlem başlatılır. İmplantın üzerine konulacak diş için ölçü alınır ve ortalama 5 gün sonraki randevunuzda yeni diş yerine yerleştirilir. Daha sonrasında ameliyat günü, sigara içmeyi, yorucu hareketlerde bulunmayı ya da araç kullanmayı tavsiye etmiyor, sert yiyeceklerden uzak durmanızı öneriyoruz. İmplantların temizliğinde normal dişlerinize uyguladığınız bakımdan başka bir şey yapmanıza gerek yoktur. Fakat uzun ömürlü ve sağlıklı olması için temizliğe dikkat etmeniz gerekir.

Bu uygulama için günümüzün gelişmiş teknolojileri ve hekimlerimizin uzmanlığı sayesinde hiçbir yaş sınırı uygulanmamaktadır. Sadece kişinin büyüme ve gelişimini tamamlamış olması beklenir.

Ağrısız, acısız, ödem yapmayan, konforlu, pratik, nonallerjik bir yöntem olan implant tedavisi; kanser yapmaz ve şeker, kalp, tansiyon ve kanser hastalarına uygulanabilir!